Selma-gkt Merhaba canlar,ben şuan 5+5 haftayım dün doktora gittiğimde bebeği görmeyi beklerken boş kese olduğunu öğrendim. 10 gün sonra tekrar gel geç döllenme olabilir dedi. Bu şekilde yaşayan başına gelen var mı aranızda? Kafam çok karışık ve çok üzgünüm 😑
ArelinAnnesi01 Selma-gkt benmde o haftada aynıydı ben 2 hafta sonra gittim çok şükür bebek göründü. Şuan doğduk bile 😍🤲🏻
Tombikis96 Selma-gkt canım bende 11 şubatta gittiğimde 6+4 günlükmüş..Kese var ama bebek gözükmedi boş gebelik olabilir dedi 1 hafta 10 gün sonra gel dedi pazartesiyi bekliyorum..Kendini strese sokma bide rica etsem ultrason resmini atar mısın
Denizyildizi1 Selma-gkt Çok erken bence bebeğin gözükmesi için o haftalarda sadece kese görünüyor diye biliyorum tek bir doktora bağlı kalma başka hastaneye de git ama çok erken 8 9 haftalıkta anca gözüküyor
Cananan Bende 5 haftalık hamıleyım benımde suan kesem boş ama cok erken 8 haftaya kadar yolumuz var inş dolacak bebıslerımız ❤️
Selma-gkt Ağrılarım da durdu gibi lekelenme zaten hiç olmadı nolur dua edin ihtiyacım var çok üzülüyorum
Selma-gkt Denizyildizi1 şimdi özel bir doktora gideceğim alanında çok iyi tecrübeli biri. Devlet beklemez direk alalım der ama bu doktor görümcem den dolayı biliyorum çok iyi inşallah hayırlı olsun hakkımda
htc34 Bende 4+5 te gittim kese var bebek yok dedi hiç kendinizi üzmeyin doktorada sürekli gitmeyin daha çok erken nasibi varsa zaten olur size tavsiyem 8. Haftada gidin kalp atışını duyarsınız
Tombikis96 Kızlar benim ilk ultrason resmini atsam bi bakar mısınız işaretlediğim yerde bişey var gibi ama yada bana öyle geldi bilmiyorum kafama takıldı belki siz anlarsınız acaba yeni oluşmaya başladı da doktor söylemek mi istemedi diye düşündüm https://imgyukle.com/i/E5nKXs
Afra_123 Selma-gkt herkesin öyle 5. Haftada bazen kese bile görünmüyor bebek 7 yada 8 de yine ultrasonda görünmez doğru dürüst alttan bakıyorlar çoğu zaman ama kalp atışı oluyor artık. Bı iki hafta bekleyip öyle gidin ☺️
Karairem001 Selma-gkt benimde öyleydi canım 6+2 gittim göremedim 7 haftalikken gittim gördüm normal yani
Tombikis96 Selma-gkt https://imgyukle.com/i/E5nKXs işaretlediğim yerde bişey var gibi görünüyor yada bana öyle geldi emin değilim 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Selma-gkt Tombikis96 yok vermiyor vallahi hatta bana dedi ki bu cihazlar kağıt çıkarmıyor tamamen saçmalık