Hanimin1i Merhaba, benimde kızım da oldu 4 yaşında iken. Ona şiddetli bir şekilde bağırmıştım çok hassas bir çocuk eminim ondan oldu. Daha sonra biraz araştırma yaptım kızımı karşıma aldım, (şimdi benimle olan kötü bir anını konuşalım mı? Evet dedi. Hangi anın en kötüsü dedim köye giderken bana bağırmıştın ben çok korktum dedi. Özür diledim ve dedim ki (KÖTÜ ANILARIMIZI GÖKYÜZÜNDE UÇURALIM MI? Evet dedi. VE BİZ O GÜN KÖTÜ ANILARIMIZI UÇURDUK GÜZELCE KONUŞTUK. ) Ve sonra yavaş yavaş kesildi ve şuan çok az kaldı. Bence konuşun onunla.