Hanimin1i zclkkubra ya evet bunu biri daha yazmıştı hemen bakıyorum o kişiye inşallah yardımcı olurlar çok sağol canım
Hanimin1i Hlyanne biz dile getirmesekte işte okula gittiği için veya çevredekiler dile getiriyor geçen sınıfında bir çocuk kızımı uyarmış kekelemeden konuş diye duyunca okadar üzüldümki
Hanimin1i 567833 ahh ne güzel gözünüz aydın diyim Rabbim buraya o mutluluğumu yazmayı banada nasip eder inşallah evlat çok hassas bir nokta çok üzücü yıpratıcı . Ama burda herkes çok güzel tavsiyeler verdi faydalanıp kızımla aşıcaz bu durumu inanıyorum 🌸
Hanimin1i Payan aminn Allah razı olsun , terapistemi gidelim ilk pedagog yada psikiyatramı ? Çünkü diyorumya bizim kavgalarımızdan korktuda oldu yavrum belki başka bir sıkıntısıda vardır (bilmiyorum çok karışık duygulardayım
sherlock Hanimin1i canım derhal konuşma terapistine götür. Kekemelik sadece çocuklukta tedavi edilebilir ileri yaşta çok çok zorr. Kendin halledemezsen özgüven eksikliğiyle geçer bütün hayatı. İşini sağlama al.
Hanimin1i sherlock aynen öyle canım bunu göze alamam başta biraz tereddüt ettim ama burda sizlerle konuşunca dedim saçmalama kendine gel çocuğunda daha büyük yaralar açılmasın okuldaki çocuklar bazen çok acımasız olabiliyo çünkü