Hanimin1i anlayacak yaşta değil. Bende çıkışmak için söylemedim. Benim de arkadaşımın kızı ilkokuldayken sınıf öğretmeni bağırmış ,korkudan kekeme oldu. Önlemini almadılar götürmediler doktora liseye kadar bu şekilde gitti. Daha sonra psikiyatriyle uğraştılar. Şuan biraz daha iyi ama tabi geç kalındı.