Dilekedisdila Merhabalar bende14 ocakta adet oldum enson 5+3 ken farkettim kese göründü 4 ünü bekliyorum kalp atısı için midem bulanmıyr sizde mide bulantısı basladımı biraz tiksinti var okadar yemek falan herseyi yapıyorum
Kbra60 Dilekedisdila kalp atışıyla başladı benim bulantım içimde hep bi tiksinme hissi var tüm gün boyunca ama yememe içmeme engel olmuyor
zeynepsonmez625 Dilekedisdila bende 11 Ocak son tarih 6+4 deyim mide bulantım benimde hala yok yorgunluk var tek kalp atışı için de ben 7. Haftanın sonlarında gitmeyi düşünüyorum daha yeni duyamazsam ses az gelirse vs diye biraz daha gelişsin dedim
meri01 Kbra60 ben de sürekli her şeyden tiksiniyorum tv izlemeye dahi tahammülüm yok ekrandan bile tiksiniyorum koku hassasiyetim çok fazla en kısa zamanda geçmesini diliyorum
zeynepsonmez625 gulcanemrah benimde son tarih 11 Ocak ama 6. Hafta da duyamam belki diye 7. Haftanın sonu yada 8. Haftada gideyim diyorum
meri01 gulcanemrah son adet tarihim 5 Ocak fakat geç döllenme olmuş 4. Haftada gördük keseyi şuan beş haftalık sanırım beta da 3600 çıkmıştı
Ceren12 @gulcanemrah benimde son adet 1 ocak devlete gittim ultarson vermedi hala bir ultrasyon kağıdı yok elimde o yüzden özele gidicem artık kalp atışını bile dinletmedi ben görüyorum dedi çok sinirlendim
gulcanemrah Sedaaa95 evet bugun alttan çok zor bı sekılde 3mm olarak gorduk doktor 1 hafta sonra gel dedı
Sedaaa95 gulcanemrah ben çarşamba gitmiştim karından baktı göremedi o yüzden merak ettim son adet tarihlerimiz aynı birde
ozgeramazanoglu Ilknrshnn Sedaaa95 benimde son adet tarihim 1 Ocak. 5.haftada keseyi gördük.6.hafta da da kalp atışını.umarım en yakın zamanda sende duyarsın
gulcanemrah Sedaaa95 karınfan çok zor cunku yenı oluştuğu ıcın alttan anca gördü haftaya bı daha dedı büyüyünce olcecek keseyı
Duyguu25 ikicocuklubiranne gitmedim canım ilk gebeligimdeki doktorumla konuştum kan tahlili vermemi sonuca göre bebeğin görünüp gorunmeyecigini söyledi pazartesi kan tahlili vericem daha
fulyaablaoluyor gulcanemrah son adet 5 ocak bu persembe gittim çok şükür keseyi bebegi kalp atisini her seyi gorduk
SibelBalciOz fulyaablaoluyor yaa 🥰 nasıl gidiyo peki.Ben gebelik rutin tahlillerimi verdim tiroidim yüksek çıktı.Haşimato var bende.Bulantım çok yok,inşallah bebişde iyidir.Çarşamba günü görcem tekrar
fulyaablaoluyor SibelBalciOz walla ben ilk özele gittim bebege bakti gayet guzel dedi o kadar öyrenmek icin kan vermistim onu gosterdim gayet iyi dedi baska da bisey demedi
fulyaablaoluyor SibelBalciOz migde bulantim fena surekli midem agzimda ewde uykulu uykulu geziyorum hep