Habus gulcanemrah sat 7 Ocak 4+6 da keseyi gördük 6 da kalp atışını gördük dün de kalp atışını dinledik ve dün covid olduğumu öğrendim 😭😭
gulcanemrah Sedaaa95 karınfan çok zor cunku yenı oluştuğu ıcın alttan anca gördü haftaya bı daha dedı büyüyünce olcecek keseyı
Duyguu25 ikicocuklubiranne gitmedim canım ilk gebeligimdeki doktorumla konuştum kan tahlili vermemi sonuca göre bebeğin görünüp gorunmeyecigini söyledi pazartesi kan tahlili vericem daha
ikicocuklubiranne Duyguu25 ben de henüz gitmedim. 2 gün arayla kan verdim artışı gördüm ama erken diye doktora gitmedim. Sormak istedim ☺️ Hayırlı olsun size de
zeynepsonmez625 Dilekedisdila bende 11 Ocak son tarih 6+4 deyim mide bulantım benimde hala yok yorgunluk var tek kalp atışı için de ben 7. Haftanın sonlarında gitmeyi düşünüyorum daha yeni duyamazsam ses az gelirse vs diye biraz daha gelişsin dedim
Dilekedisdila Merhaba lar doktorum benden kan tahlili istrmedi 5 haftalık keseyi gördü haftaya gel kalbini dinleyelim dedi sizce kan tahlili istememesi normal mi
gulcanemrah Dilekedisdila evet kese görünüyorsa istenmesine gerek yoktur daha sonrasında kalp atışı ıcın cağırıyorlar
Dilekedisdila Kızlar nasılsınız bebeşler nasıl biz kalbimizi duyduk 7. Haftadayız 9mm yiz idrar yolu enfksiynumuz var aksef kullanıyrz