zulal_05 evet öyle canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ikizlerini inşallah kalp atışı icin kaçıncı günde gittin canım ben 2 hafta önce 5+3 Ken keseyi gördüm.doktorum 14 gün sonra kontrol dedi o da pazartesiye.denk geliyor 7+3 olacak bebeğimde bana dua et canım inşallah bende duyarım.2 düşüğüm.var 2 senelik evliyim ve çocuğum yok inan günler geçmiyir sanki ne zaman gelecek bu pazartesi de bebeğimin inşallah kalbini duyacağım