Ilknrshnn Selam kızlar 20 ocak son adetim günüm geçti kahverengi lekelenme oldu 3 gun önce evde test yaptım pozitif çıktı kan verdim 8.5 çıktı doktora gittim bugün kesinlikle hamile değilsin dedi bilemedim 😓
Bartumom Ilknrshnn 5 üstü değer hamilelik pozitif demek niye öyle demiski başka bir doktora çıkın daha yeni gibi 1 2 haftalık
ozgeramazanoglu Ilknrshnn Sedaaa95 benimde son adet tarihim 1 Ocak. 5.haftada keseyi gördük.6.hafta da da kalp atışını.umarım en yakın zamanda sende duyarsın
Yildizparlak Kbra60 ne zman gittiniz canım kontrole bende 7+3 de yani bu pazartesi günü gidicem.kalp.atisi için inşaallah duyarim
miniktirtilim 10 ocak benimde Henuz ultrasona girmedim pazartesi gidecegim kesin olsun diye beklemek istedim pazartesi 7 haftalik oluyor tam
Asivemavi miniktirtilim son adet 10 ocak benimde bugün kalp atışı duyduk geçen hafta gitmiştim kese görünmüştü çok az kalp atışı vardı bugün net kalp atışı duyduk şükür darısı size olsun 🤲🤲
Yildizparlak gulcanemrah canım benimde 7 ocak son adet tarihim 5+3 de keseyi gördüm nasip olursa pazartesi 7+3 olucam.kalp.atisi için doktora.muayenem.var
Yildizparlak Hamideekoc benimde 7 ocak canım bende 5+3 de gitmiştim.2 hafta sonra gel dedi nasip olursa pazartesi 7+3 olucam.insallah bende duyarım kalp atışını dua eder misin bize lütfen
Esra2510 gulcanemrah Benimdeee Ocak 14 Doktora gitmedim Evde Kaset testlerden yaptım negatıftı Pazartesi ınsallaah kan vereceğim