gulcanemrah 11 Ocak sona adet tarihim. Beta değerim çok sağlıklı artmıyor ama bugün 6+2 olduk. Geçen hafta keseyi gördük bebeği göremedik. Bugünde kese gelişmiş ve bebeği de gördük fakat kalp atışı yok dedi. Haftaya tekrar çağırdı. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah