muziceanne_ canim aklina kotu wey getirme lutfen ilac falan kullaniyormusun?inweAllAh duyarsin vardir bir hayir belkide gec dollenme bendim gorumcem 8haftasinda duymuwdu herkes ayni olmuya biliyir ben olumda 5+3de duymuwdum ama wimdi 5+5 getdiyimde henuz oluwmamiwdi peki icinde yolk kesesi varmiydi