pnremr22 evet gün geldi ama çok saçma şeyler yaşadım ultrasondan baktı kese var bana da gösterdi haftanla uyumlusun dedi kalp atışı için 2 hafta sonra dedi neyse sakin olmaya çalışıyorum bana bir fotoğraf bile vermedi oda da 3 hamileydik şaka gibi haftaya merkezde ki doktora gideceğim senin nasıl geçti?