yagmurrrra Melissa_20 benimde aynı şekilde haftayı iple çekiyorum inşallah görürüz bebeği sağ salim🥰🤲🏼
muziceanne_ Melissa_20 aslında kese güzel zaten daha küçük sen SIkma canını inşallah haftaya hepimiz burdan haber edicez birbirimize kalp atışını duyduk diye 😇😇dualarım seninle 🙏
Melissa_20 muziceanne_ dun gece benden kan geldi cok korkdum bugun gidem doktora ama şimdi hic bir wey yok cok wukur
Melissa_20 muziceanne_ canim bugun guttik cok wukur herwey yolunda kalp atiwi vardi korkma dedi her wey yolunda
muziceanne_ Melissa_20 ya çok sevindim sağlıkla kucağına alırsın inşallah bizde perşembe gidicez inşallah duyarız 😇
muziceanne_ Melissa_20 bu gün bende gittim 6+3 günlük kalp atışı yok dedi doktor kese bebek gayet iyi dedi ama kalp atışı yok dedi çok üzüldüm
Busra_05 Melissa_20 kaçıncı haftandi canım kalp atışını duyduğun da birde doktor mu duydu sende duydun mu bana da kalp atışı var çok yavaş atıyor dedi de ben korku içindeyim
Melissa_20 muziceanne_ hayir canim sadece benim sorunlarim var bebekden once tedavi olmam gerekiyor bilmeden hamile kaldim bende onun icin boyle oldu bende
muziceanne_ Melissa_20 hadi hayırlısı bende perşembe günü gidicem bunda hiç bir belirtim yok oğlumda 6 haftada aşırı mide bulantılarım vardı inşallah hiç bir sıkıntı çıkmaz
Melissa_20 muziceanne_ inweAllAh canim bende oglumda hec bir brlirtim yoxdu ama bunda ara sira bulantilarim oluyor kafana takma inweAllAh duyarsin canim 🤲🌷