dilek6 Nazlikara ya hayırlısı olsun kuzum bende 35+0 yarın sabah gidiyorum doktoruma ama 36 da gün verir diye düşünüyorum ❤️
Gizmo90 Nazlikara uykularım haram oldu gençliğim talan oldu 😁😁 dönerken kaplumbağa gibiyim 😂 döneniyorum dönsem Ağrı’dan uyanıyorum 🤦♀️
GizeemmmEceemm Nazlikara Normal doğum ama kendi sancilarimla gelmezse 8marta yatış günü verdi doktorumuz suni sanciyla denicez bakalım 🤷 şafak 12 .. inşallah kendi sancilarimla gelir bebeğim 🤲🌸
Cansel60 Benım 18 gun kaldı gunumuz belli degıl daaha ama ultrasonsda 14 mart gozukuyo bakalım bize ne zaman gun verıcek ama artık cok zorlanıyorum
Beyzan738 Nazlikara bizimde sayılı gunler kaldi 34+6 haftalgm sezeryan olcgm icin 30 küsür kaldi daha gun vermedi 🤷♀️🤲🏽💙🧿
2Prensveannesi Nazlikara safak 5 1martta randevum var 40 haftalik oluyoruz tabi ozamana kadar dogmazsa🥰
kizininannesi Nazlikara Şafak 9 ama son 4 günümüz sezeryan olacağız 🥰 1 Martta nasipse 💖 Bahsrın başlangıcı yeni bir mevsim yeni bir ay vee ananemizle dedemizin evlilik yıldönümüü 😍🎈💖
Ozlem2206 Nazlikara 36+2 doktorum 37 de çatı muayenesine çağırdı normal istiyorum nasipse 23 marta kadar bekleriz dedi sezeryana dönerse 9 mart dedi bakalım artık beklemedeyiz🥰