kizininannesi gözün aydın canım sancı nasıl bişey acaba ben çok merak ediyorum ilk kızımda 35 haftada doğum olduğu için ben ağrı yaşamadım bunda belki olur mu die düşünüyorum ama nasıl bişey bilmiyorum belki bende de var ama hissedemiyorum bazen kımıldayamacak kadar bi değişik oluyorum ama oda agrı mi bilemiyorum