Ebru8141 mide bulantım 6.hafta başladı 17-20.haftalar arası rahatladım, sonra tekrar başladı ve doğumhanede dahi devam ediyordu, taaakii ilk bebeğim doğana kadar 😊
Umarım sizin en kısa sürede geçer.
2li test ve detaylı ultrasonda perinatolojiye gittim onun dışında birkaç sefer kendim kontrol amaçlı farklı bir göz görsün diye gittim, şart değil riskli bir durumunuz yoksa.
Koku hassasiyetinden ben çok çektim çevredekilere de çektirdim. 🥴
Ama geçiyor hatırlamıyorsunuz bile doğumdan sonra o günleri 😊