star3star benim bulantılarım sadece sabah uyandığımda oluyordu o da uzun süre açlıktan sanırım ilk gebeliğimde de aynı şekildeydi sonra gün içinde hiç bulantım olmazdı, beslenme olarak tüm zararlı şeylerden uzak durdum onun dışında sık öğün yemedim hiç hatta 2 öğün olurdu ara öğünler nadir canım istedikçe olurdu iştahlı biriyim yediğim öğünlerde güzel yiyorum zeytin peynir ve olmazsa olmaz en az 2 yumurta her kahvaltıda muhakkak meyve,tiksinme durumum hiç olmadığı için ne varsa yiyordum tabii haftalık et tavuk balık tüketmeye çalıştım ama inanın öyle aman aman bi liste plan yapmadım sizin beslenmenizde fena değil stres yapmayın bence canınız ne isterse(sağlıklı) onu yiyin. Allah sağlıkla kavuştursun bebeğinizi💜