Merhaba, ben 36+6 haftalık çift yumurta ikizlerine gebeyim şuan için normal doğum yolunda ilerliyoruz ama ben de doğuma dair hiç bir belirti yok o yüzden tüm arkadaşlardan dua bekliyorum kendiliğinden açılma ve sancı için adım Zeliha 🤗🙏 onun dışında benim gebeliğimde hiç bir risk oluşmadı ama ikiz gebelik her zaman riskli gebelik grubundadır bu sebeple özellikle beslenmeye ve ektra vitamin desteği almaya özen göstermelisin tekil bir gebenin yaşayacağı iyi ve kötü şeylerin hep 2 katını yaşıyorsun.süreçle ilgili Sormak istediğin bir şey varsa yardımcı olurum. Artık en fazla 1 haftam kaldı gözüyle bakıyoruz doktorumla, kendileri gelmek istemezlerse suni sancı alacağım o da olmazsa sezaryen bakalım Rabbim hayırlısını nasip etsin🙏 ilk fırsatta da doğum hilayemi paylaşırım inşallah bebeklerim sağlıkla gelirlerse 🙏💜 tüm anneler bebeklerine sağlıkla kavuşsun. 🙏🙏🙏