010420 ben de genel olarak endişeliyim, etrafımda hiç yok çoğul gebelik geçiren. yoğun belirtilerle geçiyo🤢 hep uyku hali ama aska uyuyamıyorum. gebelikten 1 sene önce başlamıştı zsten uyku problemim. şimdi hep halsizim hep uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum😪 bulantılar da cabası. ama çok şükür kendimi en son şükrederken buluyorum. zor da olsa sonucu bizi çok mutlu edecek eminim. teslimiyet güzel şey, o be eylerse güzel eyler deyip geçmek lazım🤲🏽 Allah yardımcımız olsun