Ebru8141 yaa maşallah 🤩 ben de cok yeniyim 9+2 tek yumurta ikizlerine gebeyim. ben de ilk öprendiğimde şok olmuştum doktorun odasından cıkıp arabaya nasıl bindim bilmiyorum ☺️ aynı heyecanları aynı zamanlarda yaşıyoruz. ben de senin gibi endişeliyim. nasıl geçecek, doğum nasıl olacak, hangi eşyaları almak daha mantıklı. neyse artık beraber düşünürüz nasipse 🤪