bilgeh henüz çok erken, bende boş gebelik geçirdim ama 7. Haftadan sonra kendi kendine düştü kürtaj olmana bile gerek yok her kürtaj da rahmin aletlerden dolayı zedelenebiliyor. İlk düşüğümde kalbi durdu 2,5 aylıkken kürtaj oldum 2 ay sonra tekrar hamile kaldım ama rahmim zedelendiği için ve toparlanmadığı için boş gebelik geçirdim. 2-3 hafta daha bekle inşallah görürsün bebeğini boş gebelik değildir.🙏🏻🙏🏻