kızlar moralim cok bozuk pazartesi günü hastaneye gittigimde kese var bebek yok büyük ihtimalle haftaya kürtaj yapacağız dedi doktor 😞vajinal ultrasonda da bebek görünmedi göbekten ultrasonla bakıldıgında 5+6 günlük cıktı kese boyuda 15 mm diye hatırlıyorum sizce kürtaj düşünmek için erken mi lütfen dualarınızı eksık etmeyin🙏 😞