bilgeh hafta olarak da kese çapı olarak da çok erken ben 5+3 TE keseyi görmüştüm bebeği göremedik dememisti 2 hafta sonra gittiğimde kese 25mm bebek yok ve kanama alanı olunca kürtaj oldum , mutlaka bekle çok erken . Daha 2 gün önce kesesi 31 mm Ken boş olup bebeğini gören birine denk geldim .