31+0 olduk 🤗💙
İki gün önce kıyafetleri yıkadım ütüledim katladım diğerlerini de astım. Emzirme yastıklarına kadar yıkadım herseyi.
Valiz içi düzenleyici almıştım valizimi de hazırladım sadce icine makyaj malzemesi ve lohusa geceliğimi koymadim planlı sezeryan olacağım icin son hafta koyucam insallah 🤗