Serpillcan Mrvtsci merhaba , benimde 28 de öyleydi , hatta çok tedirgin olmustum , şimdi 29 olduk çok hareketli ,
Umut_Umay Benim ki de gündüz hiç bisey yok gece kıpır kıpır neden acaba bizi bu doğunca asker edecek geceleri belli oldu😂
Keho2626 kahvesever__ kanama yok şükür kuzum aksi bir sancı felan da yok sırt üstü yatınca da hissetmeye başladım ama korkuyor işte insan 🙈😇 Allah’ım onları korusun 🙏