Babynative ben de özel devlet karışık gidiyorum Samsun’dayım. Bugüne kadar devlette kime gittiysem hiç ekranda bebeğimi göremedim. Kalp atışını dinleten yok. Ultrason Kağıdı desen bazıları veriyor, bazıları vermiyor. Doğru düzgün bilgi veren yok. Özelde atasama gidiyorum arada, problemim olduğu zaman için rahatlasın diye. Her gittiğimde önce kilo ve tansiyona bakıyorlar. Sonra da birlikte bebeğimi inceliyoruz. Ama maalesef her zaman maddi imkan olmuyor. Bu aralar devlete devam edeceğim gibi…