Babynative aynende anlatıldığı gibi işin tuhaf tarafı doktor beni kapıda gördü ve yanına çağırdı derdimi anlattım acil oldugunu belirttim daha doktor ağzını açmadan yanında ki sekterlerler rondovosuz olmoyoroz demeye başladı,, doktor bana diğer gün sabah erken saatlerde gelip randevu açılıyor alabilirsin dedi, valah çoğunlukla etrafımda da duyduğum ve kendi gördüğüm kadarıyla devlet hastanesi, bu tarz sağlık çalışanlarının tutumu yüzünden önerilmiyor. İyi güzel denk gelen varsa tamamiyle şans olarak görüyorum canım🤲🏻