Babynative sigortasız iseniz devlete gidince de para ödeyeceksiniz tabi 450 kadar yüksek değil ama değmeyecek bi doktor içib para vermektense artık özelde alışmışsınız devlete geçmek üzebilir benim kadın doğumda devlet hastanesi fobim var bekarken gidip çok sıra bekleyip 3 kişi aynı anda içeri girmiştim o yüzden gitmek istemiyorum devlete hiç