Babynative vallah bende bu sefer muane için devlete gideyim dedim annemin Dr çok iyiymiş diye 2 taraflı da takibim olsun dedim ama devlette ne randevu var ne bir şey yani, hiç başımı felan agritamam, kesinlikle ilgili de değiller biliyorum ilk kan tahlili için gittim randevum yoktu ozeldeki Dr um acil istemişti bnde rica ettim sadece girişimi yapıp barkod vereceklerdi istenilen kan tahlili için. ne rezillikler yaptılar ztn kapının önünde dili uzun biri vardı her önüne gelene bağırıp çağırıyordu hemde ağza alınmayacak şeyler yani kimsede sesini çıkaramiyordu bende onu kameraya çektim ve dedim seni hemen hasta haklarına ya da başhekimlige şikayete gidiyorum isminide öğrendim ve hemen içeriden bı kağıt elime sıkıştırdı, randevu içindi gizli saklı bı şekilde yaptı bunu, hesaplarına gelince herşeyi yapıyorlar 🙏 o yüzden gözümde karadır devlet hastanesi kan tahlili vs için gidersem giderim o da 1 kere gittim ama doğum için takip için gitmem yinede tercih meselesi saygı duyuyorum 🤲🏻🤲🏻