Ben ilk doktoruma söylemiştim. Eşimle kan uyuşmazligimiz var diye ama birsey olmaz demişti ama ben düşük yaptım. Devlet hastanesinde kürtaj olduktan sonra hemen bana iğne yapıldı ücrette vermedim. Başka doktora gittim hamile kaldıktan sonra doktorum sağolsun bir test yaptırdı orda iğne yeterlimi diye baktı bir sorun yok dedi şuan 32 haftamdayim kızlar ama iğneyi ne olursa olsun yaptırın pahalı olup olmadığını düşünmeyin bebeğinizin sağlığı için gerekli bence