Bsrkcbs07 Hanımlar iyi akşamlar bir sorum olucak kan uyuşmazlığı iğnesi yaptıran var mı varsa ne kadar a yaptırdınız nasıl dı biraz bilgi verir misiniz
3cocukannesii Bsrkcbs07 dün yaptırdım özel de Dr yazdı iğneyi eczaneden 150 TL ye aldık özelin acilinde vurdular iğneyi ,ufak sinek ısırığı kadar acıyor o kadar
bezmrt Bsrkcbs07 o iğne kaçıncı haftada yapılyor bana bugüne kadar hiç söylemedi doktorum böyle birşey
RonayiM İyi akşamlar ben özelde yaptırdım 150 TL ye yan etkisi yok sadece kalçada hafif bir ağrı oluyor 🤗
Bsrkcbs07 RonayiM bende özele gidiyorum canım eşinin ve senin kan gruplarını doktor a verip de sana reçete veriyor muş biraz pahalı bir iğne demişti onu nasıl yaptınız ve hangi şehirdensin
EdaHayal TubaDMR4 allahalla bana 750 diyorlar şimdi eczaneyi aradım oda 750 den başlıyor dedi nasıl yapımışlar 100 e 150 ye
mercimeginannesiiii Bsrkcbs07 Ben yaptırdım kuzum. 28. Haftada paket aldığım hastanede yaptırdım. Bana normalden daha uygun fiyata yaptılar 150 TL + 15 TL de iğneyi yapmaları için verdim. Her hangi bir sorun yaşamadım. Hiç bir yan etki ağrı sızı yaşamadım çok şükür.
Bsrkcbs07 mercimeginannesiiii paket aldığım hastanede derken anlamadım canım özele gidiyorsun her halde
Mizgin_2163 Bsrkcbs07 6.gebeliğim 28 hafta yapılıyor. Eğer kanama olursa 72 saat içerisinde yapmak gerekir.
mercimeginannesiiii Bsrkcbs07 10 muayene+ tahliller+sezaryen veya normal doğum+ epidural+ doğumdan sonra bir diyetisyen bir psikolog muayenesi vs hepsini kapsayan bir anlaşma. Baştan toplu olarak ödüyorsun bir daha ödeme yapmıyorsun ekstrem bir durum olmadığı sürece.