Bildigim kdariyla ilk gebelikte bi skinti olmayinca hamileikte vurulmaya gerek yok. Dogumdan sonra 72 saat icinde vurulmasi lazimmis. Bende de var uyusmazlik simdi bir test yaptirdi o negatif cikarsa gerek yok pozitif cikarsa dogum sonrasida vurabiliriz dedi. Cunku ikinci hamilelikte sen negatifsen cocuk pozitifse ondan kalan bazi biseyler ikinci cocukta tehlike yaratiyormus