SunnyG elmaliiturtaa 3 kere gittim henüz. Memnunum şimdiye kadar. Umarım böyle devam eder. Yorumları iyi diye tercih ettim. Siz memnun musunuz?
elmaliiturtaa SunnyG ben doktorumdan çok memnunum bugün tahlil için gittim yarım saatte her şey bitti tek sorun kayıtta ki kızlar kanser ediyolar nakit ödüyorum bozamıyolar karttan veriyorum cihaz bozuk bekle dur ama doktorum her sorumu cevaplıyor çok sabırlı ve tane tane anlatıyor her şeyi panikliyim biraz detay istiyorum sağolsun çok yardımcı oluyor istediğim zamanda kendisine ulaşabiliyorum çok ilgili♥️
SunnyG elmaliiturtaa muayenede şen şakrak mesajda biraz soğuk geliyor bana. Ama öyle soru sormak için rahatsız etmedim henüz hiç. Test sonucu vs sordum. Doğum konusunda da konuşmak işin erken dedi mesela. Umarım sıkıntısız atlatırız.
Didemkrgi mucizegebelik6 çok şükür şuan her şey yolunda canım bende ilk 4 ay çok sıkıntı yaşadım bulantı mide yanması 🤭 şuan da da tek sıkıntım demir hapı içemiyorum görünce bile midem bulanıyor .sizede çok geçmiş olsun baya badireler anlatmışsınız🙏
mucizegebelik6 Didemkrgi teşekkürler cnm. Mide Bulantım 6 bucuk ay sürdü. Mide yanmam bu aralar daha da yoğunlaştı doktor gaviscon önerdi kullandım ama artık ise yaramıyor bu sefer rennie diye surup aldım bide onu deneyim dedim. Yememe de dikkat ettiğim sürece daha azalıyor 😀
elmaliiturtaa SunnyG banada aynısını dedi bende nedenini sordum 😂 daha yolun başındayız kalp atışını duyalım bi dedi kalp atışını duyduk şimdide herşeyi gidişata göre anlatıyor bazı şeyler için söylemesi erken diyebiliyor bide mesajda ses kaydı atarsa yine şen şakrak ama yazı olarak attığında soğuk gibi oluyor ben tavsiye üzerine gittim ilk başta banada bi soğuk geldi nerden buldun beni der gibiydi ama sonra sohbet edince tüm soğukluk gitti sonra ki seanslarda yada telefonda hep güler yüzlüydü bide aylin aker var oda riskli gebelik için çok övülüyor gidenler çok iyi bahsediyor yinede aklınızda olsun oda medikal park batıkentte 🌸
mucizegebelik6 Didemkrgi ayy bu arada O Demir hapı beni de maffediyor birde omega hapı İgrenc kokuyor allahtan Suan tat Koku kaybım varda kokusunu almıyorum rahatım içerken 🤭😂 benim 7 haftam falan kaldı insallah. Sezeryan olucam. Sende durumlar nedir
Didemkrgi mucizegebelik6 ben demire biraz ara verdim belki Esra hoca duysa kızacak canım ama ne yapayım mide bulantısından kendimden geçiyorum 😏 az kalmış senin darısı bana inşallah 🤭🙏 kontrole gittiğimde omega verecek muhtemelen balık yiyebildigim için vermedi artık onada başlarız
Didemkrgi mucizegebelik6 yürüyüş fln yapıyorum bebeğin gelişimi 1 hafta önde normal doğum olsun diye aksatmamaya çalışıyorum ama normalden de korkuyorum açıkçası 😏 Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin
Barlas_mom hepoyleolurzaten Doğumda eşiniz yanınızdaymış ne zaman oldu doğumunuz acaba bende başka şehir de memoriale gidiyorum doktordan rica edicem eşimin de girmesini. Pandemiyi bahane etmezler herhalde değil mi ?
hepoyleolurzaten Barlas_mom 30 Ağustos’ta oldu doğumum. 🤗 Sizinde eşiniz doğuma girebilir muhtemelen. Pandemi dolayısıyla sadece ziyaretçi kabul etmiyorlar
mucizegebelik6 Didemkrgi kuzum omega hapını devamlı almasan da olur da Demir hapını içmeni tavsiye ederim o gerekli bi ilac. En azından ilacı iç hemen yat uzan benimde cok midemi bulandiriyor hemen uzanıyorum geçmesini bekliyorum. Mide bulantısı cok yapıyorsa esra hocaya söyle belki değiştirir Demir hapını. Omegaya gelince guzel bi vitamin ilacı ben iki güne bi alıyorum ama bence bebegi kilo aldırıyor ben buna inanıyorum. Bende balık cok yemiyorum kokusu rahatsız etti bise Yumurta da yiyemiyorum hamilelikte o yizden onu içmeye çalışıyorum.
Temmuzannesii28 Deniz9306 yenidoğan yoğun bakım da gerçekten aklınız hiç kalmasın çok ama çok çok iyi hastanenin en disiplinli çalışılan yeri orası çok fazla önem veriyorlar
Didemkrgi mucizegebelik6 cuma günü kontrolüm var Esra hocayla konuşacağım çok şükür yeme konusunda sıkıntım yok şuan omega da imom diye kırmızı bi hap vermişti başında o kadar çok bulantı yapıyordu ki Esra hoca birak dedi direk demirede inşallah yarın bi deneme yapayım😏