Temmuzannesii28 Deniz9306 yenidoğan yoğun bakım da gerçekten aklınız hiç kalmasın çok ama çok çok iyi hastanenin en disiplinli çalışılan yeri orası çok fazla önem veriyorlar
Deniz9306 Temmuzannesii28 teşekkürler🥰ikizlerim olucak inşallah o yüzden yogunbakıma dikkat ediyorum. Bende orda doğum yapıcam 🤲🏻
Temmuzannesii28 Deniz9306 gönlünüz rahat olsun inşallah hiçbir sıkıntı çıkmaz bebişlerde 🐣 ben yenidoğan yoğun bakımda çok şey öğrendim mesela bebekleri hergün yıkıyorduk en ufak bi mama dökülmesinde değişiyordu battaniyeleri