mucizegebelik6 Süt gelmediğinde ne oluyor bilmiyorum. Benim sütüm gelmişti doğum sonrasında o yüzden mama vermedik. Birde zaten eğer süt gelmezse şırıngayla mama veriyorlarsa bu bebeğin sarılık olmaması için gereken bir durumdur. 🙏🏻 Evet doğumhanede fotoğraf çekiyorlar, benim doğumda eşim yanımdaydı, fotoğrafları eşim çekti 🤗