sema080117 Âmin çok teşekkür ederim 🙏 Amin inşallah tüm herkese 🙏 bizim 37+4 te kontrolümüz vardı hem çatı muaynesi olucaktım hemde nst cekilcekti 37+4te gepmeden 36+6 da hastahanede dogum oncssi yasadim onlari ve kimi cati muaynesi icin korkuyor ya da endişe ediyordu inanin hiç öyle düşünmedim zaten sanciyla gittiğim için muayne daha rahat oldu , birde ben hep yürüdüm hamilelikte 10 bin adım şeklinde evde de hiç oturmadım akşamları sadece dinlendim muhtemelen açılmam yuruyuslerin etkisiyle de oldu , kesik ve dikiş o an hic düşünmedim çünkü artık ıkınmadan çok yorgun düştüm dikis oncesi anestezi verildi uyusturuldu iğne ile dikiş öncesi hissetmemek adına daha da ikinsam kesik olmyckti ama anestezide olsa kesiği ve dikişi duydum ama inanın hiç oralı olmadım eşimle karşımızda bebeğimiz doktor kontrol ediyordu izliyorduk fotoğraflar çekildik ve doğumum normal olduğu için çatalda oldu normal kıyafetlerim ile doğurdum hatya dogum aninda esime diyordum telefonun yanindami cekilelim kizimiz geliyor diye 🙂 sezeryan şu şekilde düşündüm doğum anında açılmam olmaz ya da doğumda ters giden bisey olursa o zaman sezeryan dedim hatta ebe de dedi dogum da ters giden birseu olursa o zaman sezeryan oluyor diye , ebe demisti öğlen 12 de doğum olur diye sabah 7 de doğumum oldu, evdeyken hep Allahım hayırlısı dedim bana yardım et diye , hastahaneye gittiğimde açılmam çoktu ve evde çekmiştim sancıyı hastahanede dogum kolay oldu en son 7 de a Rrik beni sezeryana alın dedim ebe sağolsun kizim açılman 8 cm oldu yatma bıçak altına sezeeyana dedi srtik alin beni diye bağırıyor ikiniyordm hatta ekip geldi anestezi ekibi sezeryan için imza atıldı ama ebe ve doktorum ve dedi emin misin diye sonra 7 de epidural istedim acilmam cokti nornalde 4 cm ustunde epidural veriliyor ve epidurala karar verdik ve normal doğuma girdim , ekip yine yanımdaydı cunku dikis oncesi anestezi veriliuor duymamak adina , bende hep bebegim için hayırlısı dedim ama hep duam normal doğumdu tabiki çatı muaynesine kadar hep normal dedim çünkü bebeğim haftasına göre önde ve iri bir bebek bekliyorum diyordu doktor tabi haftasında doğsa 3.5 3.75 kg olucakti, 50 cm 2860 gr doğdu minigim , ben doğum şeklinden hiç korkmadim ve doğumu hissetmek istedim sadece dua ettim ve oldu , benimki tutturmak diye anlaşılmasın lütfen🙏 🙂 süreç boyunca hep o şekildeydi duam tabiki yazılan neyse yaşıyoruz ya da üstüne düşünce oluyor 🙂 belkide gece 12.30 da hemen hastaya eye gitsek 1 cm 1 cm açılmam olup öğleni bulucakti fakat ben evde şancı ve açılma yaşadığım için doğumum kolay oldu , arkadaşım mesela hurma vs yedi 1 cm acildi ben hic yemedim zaten şu seklinde degilde once nisan geldi sonra kanamam oldu , sizinde hakknizda hayirlisi olsun simdiden , gonlunuzden hangi dogum sekli geciyorsa ona yonelin tabiki olumeuz bir durumda diger sekli dusunursubuz cubku ihtimal hep oluyor, annem normal dogum yaptigi için acıyı bildiği için bana kıyamadı sezeryan düşündü ama bana soylememis ben hep normal istedim diye, ama.ben üstüne düştüm 🙂 yürüyüş yaparken görenler diyordu doğumun kolay olur yürüyüşler ile normal yaparsın diye 🙂 gönülden dileğe inanıyorum ve gördüm karşılığını 🙂 dikişler geçiyor şuan 15 günlüğüm bir skntm yok ilk günden bu yana hiç yaşamadım ağrı acı