sema080117 ilk doğumum da benim de fazla dikisim vardı kanamam durmayinca fazla dikiş atıldı ama o akşam hastane de tek başıma kaldım refakatçim yoktu siz kendinizi korkutmayin dinlemeyin kimseyi insanları anlamıyorum hamileler zaten bilmiyor ne yaşanacak zaten duygusal oluyorlar herşeyi kafaya takıyorlar destek olacaklarına köstek oluyorlar.