Ezo4242 ya devlette degısıyo ozeldeki sabıt bazen oda benı kıl edıyo zaten takıntılı bı ınsanım devlete gıdıyorum herseye bakıyo hanı kalk demıyo hemen ama terımlerınden sen anlamıyon yanındakı hemsıreye dıyo sen fransız bı sıkıntı yok dıyo devam dıyo ozeldekı mesela ayrıntılı ultason yaptırdı tamam sonra suyun fazla dedı bende takıntım devlete gıttım abartmıs dedı gayet ıyı dedı sonra dıyetısyene yonlendırmıstı ozel 300 lıra ne bıleyım kendımı kuaför salonunda hıssettım tofle yaptırırsınız derlerya bakım serumj fılan herneyse dıyet yapmadım aymen devam gecen ay gıttım suyun normale donmus aynen devam dıyete dedı yapmıyorum kı🤣