Ayco İçmeler devlet hastanesinde dogum yapan oldumu bnim sezaryan özele gidiyorum ama orayıda çok övdüler ne yapsamki🤷♀️
Ecrinimleyla DayiogluSevgiGkhan valla ben şu an özele gidiyorum ama devlet Hastanesi daha mantıklı geliyo bana devlet günde 100 tane Doğum yaptırıyorsa özel 50 tane yaptırıyor her zaman devletteki ebeler daha tecrübeli herşeye hazırlıklılar
DayiogluSevgiGkhan Bezmialem mi ınıversıte hastahane si kumay gıbı dusun kendını bıde esım seker hastası oraya profesör dıye gıttık hıc bır farkı yok ınsılun kullanma ıyı tıp 2 sın dedı esım hasekıde komada yattı
Ezgicann Ben özelde calısıyorum özel tavsiye etmiyorum kesinlikle para para para seni dusınduklerı yok ben özele de gittim en baslarda kanamam var diye doktor bana o zaman kusura bakma arastırma hastanesine git bizden bu kadar dediler kesinlikle devlet
Melisct94 DayiogluSevgiGkhan Batıdaysan kesinlikle devlet. Ama doğudaysan kesinlikle özel diyorum. ☺️
demetttta DayiogluSevgiGkhan en temizi özel hastane tabii hastaneler arasında değişiklik oluyor tek dr gıtmek kafa karısıklıgını önler herkes farklı konusuyor cunku
Burcan DayiogluSevgiGkhan burda kendi doktorun geliyo canım size öyle denk gelmiş demekki. Hem normal doğumda ebelere daha çok güvenirim zaten ben. Ama devlette acil sezeryan bile olsa kim varsa nöbette o yapıyo. Burda özelde kendi doktorun geliyo
DayiogluSevgiGkhan Bugün cok agrım var kasıklarımda karnımın sag tarafında devlete gıttım bastan sagdılar resmen o yuzden ozel e gıttım dogum hane ve odaları gezdım tertemız guney hastahanesi nde dogum yapıcam🤗ınsallah ama hala agrım var 30 2 gunluk normal miş rahme yerlesıyormus ve 1700 gr 40 cm ıyımı kızlar