DayiogluSevgiGkhan ilk baslarda ozele de gittim devlete de ayni anda goturdum ikisini de.sonra cok arastirdim devlette dogum yapanla da ozelde yapanla da konustum.aydinda yasiyorum ve buranin devlet hastanesi cok iyi doktorumun ilgisi ayri guzel enfeksiyon icin uc gun kadin dogum servisinde yattim gozlemledim ebelerin hemsirelerin tavirlarini hepsi cok ilgili ve kibardi bence artik cogu devlet hastanesi ozel gibi odalari falan.bence siz dogum yapmayi dusundugunuz hastanede dogum yapan birilerine ulasin fikir alin.imkanimiz var cok sukur ama bu kadar ilgi varken gidip ozele o kadar para vermek bana sacma geliyor tabi kendi dusuncem