Hlnn terbiyesiz kadın, ’na ire yapar gide, ben burda uyuz oldum ne basit, ne vicdansız, ne kendimi bilmez haller.
Öyle mi denir? Bende var bana dokunmayan yılan hesabı,
Muhatap olma daha o hadislzle.
Bana bi meslektaşım bebek kokusundan bağımsız benzer bi sey demişti acayip moralimi bozdu, ya okumuş ama insan olamamış.
Kpss ile atanılmıyorduya önceden mezun olup direk görece başlamıyordu, asansörde gördü beni, ben kopsa ye girmediğinden resmi atama olamıyor tabi, ücretli çalışıyordum okulda, (öğretmenim) defi ki bana; “ bu yıl sen niye çalış mıyorsun, ayy ben hiç durukan evde çalışmadan sıkılırım alışmışım okula”
Sanki ben istemiyorum çalışmak onun gibi kpss siz atanmış olsam çalışıyordun zaten. Ne düşüncesiz insanlar var ya.
Bende dedim ki; “siz kpss ye girmeden atanmışsınız, bedavadan verilen hakkınız var biz o anlayamazsınız, bizede o imkan verilseydi bende sizin gibi çalışıyor olurdum, siz girseydiniz kpss ye acaba şu an çalışıyor olur muydunuz?”