Mehtapkz merhaba ben çatlama iğnesi hariç diğer iki ilaç ile hamile kaldım. Pcos olduğum için adet düzensizliğim vardı. Bu nedenle duphaston verdi sonra adet olunca klomen kullandım. Klomen adetimin beşinci günü günde bir defa olmak üzere beş defa içtim. Toplam ben günün sonunda kontrole gel yumurtana bakalım dedi. Gitti fakat gittiğimde yumurtam kendiliğinden çatlamıştı. Erken de çatlamış. Ve adetime beş gün kala test yaptım dayanamadım. Bana adetin geçtikten on gün sonra test yap dedi. Asla duramadım. Gece gündüz düşünüyorum. Sonra dediğim hibi bes gün kala test yaptım pozitif çıktı çok şükür. Su an 15 haftalık hamileyim. Hiç hamile kalamam diye düşünüyordum. Hiç korunmadım bu güne kadar olmadı. Yumurtam gelişmiyormuş iyi ki doktora gittim. Allah’a şükürler olsun 🙏🏻😊