miyopmom şuan benim kızım da kızana girdi. Diğer kedimi 7 aylıkken kısırlaştırmıştım ama bu çok zayıf biraz daha beklemek istiyorum. Şuan için yapacak bir şey yok kızgınlıkdan sonra kısırlaştırın bence. Hem onun sağlığı için hemde yavrulatıp yavruların sorumluluğunu almak zor. Güvenip verirsiniz birilerine ama sizin gibi bakar mı? Cins kediyse üretip satarlar mı? Yani çok zor.