miyopmom en güzelim kısırlaştırmak. İlk kızgınlıksa çok uzun sürmez ancak sonrakilerde süre uzayacak. Acı çekmiyor merak etmeyin. Bağırması sadece erkeklere çağrı. Kızgınlık bitince kısırlaştırabilirsiniz gönül rahatlığıyla. Geçene kadar da onu yormanız em güzeli olur. Bol bol oyun oynarsanız vaktinin çoğunu uyumaya harcar. Ayrıca kedi saki leştirici müzikleri açık bırakabilirsiniz. Mama yeme ve su reddi varsa da yaş mama verin bir iki seferlik. Bol bol sevin çünkü ilgiyi en çok istedikleri zaman. Benim kızım kızgınlığa girdiğinde bebek gazı çıkarır gibi pışpış yapıyordum beline kafası omzumda dururken öylece uyuyakalıyordu ☺️