MissBus Drkmls Drkmls cinsiyeti belli olana kadar şöyle genel olarak bir isimlere var gönlüne gelenleri not al. Cinsiyet netleşince zaten sadece o cinsiyete yoğunlaşıp diğer cinsiyeti hiç düşünmiceksin :)
Suleermz Drkmls 2 aylıkken net karar almıştık kız olursa Eslem erkek olursa Alparslan demiştik kızımız olucak hayırlısıyla Eslem koyacağız ismini 🌸
Gece_mavim0 İnci seren ya da seren nida katacağım galiba 6. Aya girdim hâla net değilim kız ismi bulmak çok zor 😅
erdem_agah Drkmls hem kiz hem erkek deyince ben de ikiz sandm 🤭 benim erkek ve erkeğe isim bulmak acayip zor
Gece_mavim0 Drkmls eskiler en güzelinden hayırlı diyip Ayşe Fatma Zeynep katarlarmış düşünmeden direk şimdiki bizler de bişey beğenemiyoruz 🤦🏻♀️
Drkmls Gece_mavim0 yaaöyle bide o kadar değişik isim var ki ben söyleyemiyorum çocuk nasıl söyleyecek onları 😬
busraaras00 Drkmls bende sürekli fikir değiştiriyorum içime sinmiyor asla 😅 İlk 4 ay Miraç diye düşündük oğluma sonra Çınar dedik 8. Aya kadar şimdi de Aras olarak son kararı verdiğimizi düşünüyorum inşallah 😂😂
Gece_mavim0 Drkmls gelecek nesilde artık tuhaf isimli insanlarla dolacak dünya normalleşecek maalesef 😅