Drkmls Bebeklerinize ne isim koyucaksınız hamile olduğumu öğrendiğimden beri isim düşünüyorum ama içime sinen birşey olmadı. Sizler ne koyucaksınız birbirimize fikir vermiş olalım☺️
MissBus Drkmls bu isim meselesi cidden çok kafa karıştırıcı. İçine sinemi bulduğunda netleşip kafanı hiç bşaka isimlerle karıştırmamak gerekiyor :) bizim oğlumuz var. Kızımız olsaydı da adı hazırdı. Alp Bera Nil Vera
Drkmls Ysgl26 ben ilk çocuğumda hemen karar vermiştim ama ikinci zormuş uyumlu olsun diye düşünüp duruyorum. Zor karar veren biri değilim ama
humeyra1978 Merro Bende 6. Aydayım Bizim de en çok aklımıza yatan Enes ismi yanına da bir isim koyalım diyor eşim ama henüz karar veremedik Enes Vefa , Enes Malik gibi alternatifler var aklımızda hayırlısı neyse ona karar kılarız inşallah 😌🤲🏻
NurberaMom MissBus bende kızım olursa Nilbera koyacağım inşallah Be benim ismimin baş kısmı Ra eşimin isminin baş kısmı olduğu için Bera bizim için çok anlamlı 🥰
Drkmls erdem_agah benim daha 6 haftalık ama isim derdine düştüm 😂 hem kız hem erkek düşünüyorum bide kafalar karışık 😂😂
MissBus Drkmls Drkmls cinsiyeti belli olana kadar şöyle genel olarak bir isimlere var gönlüne gelenleri not al. Cinsiyet netleşince zaten sadece o cinsiyete yoğunlaşıp diğer cinsiyeti hiç düşünmiceksin :)
Nameless Esraakaraerr12- biz de 6.5 aylıgiz eşim Muhammed ben Efe istiyorum Muhammed Efe olacak inşallah 🥰😍