SimayeceninAnnesi hepsini anlatim 😀 ameliyathane getrdler beni ameliyt masasına aldılar oturma pozisyonuna geldim anestezi doktoru geldi bir kaç soru sordu inan iğneyi yaptı hssetmedm bile ayaklarına sıcaklık gelecek ddi ayaklarım ısınmaya başladı sonra beni yatrdılar ayaklarımı hissedyrdum ama böle mi olacak ddim hissedyrm ama ben ayaklarımı ddm evet ddler o anda korktum sonra önüme perde çektiler kırmızı suyla heryerimi sildiler doktorum geldi sonra benm midem bulandı bende ddm kendi kendme evham yapıyorum daha başlamadlarki ddim megerse başlamşlar benm midem bulanıyor ddm hemen damar yolumdan bişe enjekte ettler anında kesildi bulantım sonra bebeğimin sesini duydum kesik attıklarını asla hssetmedm dokunmalarını asla hssetmedm bebeğimi gördüm sadece ona odaklandm bebeğimi görünce ağlamaya basladım o an nefes alıp vermekte zorluk çektim ama kötü olmadım yani nefes alamyrm ben ddm yine bişeyler enjekte ettler kuş gbi oldum bebeğimi giydrdiler yanıma getrdler öpüp kokladım cok gzeldi birseydi ya sıcacıktı sonra soğuk ortam diye bebeğimi götrdler sonra beni dikmeye başladılar ama sıfır hissiyat bol bol dua okudum kendmi cok motive ettm o sırada ben sonra doktorum işini btrdi gtti hemşireler dikmeye başladı ne zaman biter ddm az kaldı ddi ben o sıra hiç uyumadgm için uyuyim biraz ddm yani o kadar rahatım düşün 😅 baska hemşire geldi genelemi geçtnz ddi yook uyanığım ddm sonra işleri btti beni sildler odama geldim sonradan cok üşüme geldi zangır zangır titredim birde kaşıntı yaptı bende hemen serum taktılar kasıntı için özel hastanede yaptım bu arada