Sahra56 BaharBulut hayırlı uğurlu olsun evladınız bı benim 2. Sezeryanım doktorum spinal ömnermedi genel olucam ama çok korkuyorum sizin geneller nasıl geçti acaba
BaharBulut Sahra56 neden spinal önermedi genelde uyuyp uyanysn odandasn 😅 hiç bse hssetmysn narkozu atmk zor olyr kendne 3 4 saat sonra geliosun bebeğinle ilglenemysn bnce spinal yapın
Ece2834 Bende normel doğum istemiyorum ama ben devlet hastanesi gittin için doktor kafana göre sezaryan olmaz dedi şimdilik normel gözüküyor dedi
BaharBulut Sahra56 sadece baş agrısı oldu 2 3 qün oda ilaç içtgmde geçiyordu şuan yok şükür bel agrım hiç olmdı
BIR_SIYAH__HIAYESI63 BaharBulut sağlıkla büyüsün canım geçmiş olsun siz ultrason paylasmistiniz cogu erkek yazmıştı cinsiyetine ne bebisin