BaharBulut 3 qünlük bir lohusayım kızlar bu benm 4ncü bebişim 3 genel anestezi ve bundada spinal oldm sormak istedğnz varsa cevaplayabilirim 😍
Minigim24 BaharBulut allah analı babalı büyütsün insallah sağlıklı günleriniz olsun 🧿❤️ Genel mi spinal mi 🤭
ZeEr_09 BaharBulut yaa ne guzel saglikla buyutursun insallah.. ameliyattan sonra ki sikintilar bas agrisi gaz tansiyon vs oldumu
Melekkaplan19 BaharBulut sezeryanda birgün önce mi yatırıyorlar hastaneye planlandığı gün mü çağırıyorlar
Kubraylmaz50 Spinal korkutucu mu hissediyor musun canım herhangi bir şey. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin İnşAllah 🙏🏻 🌸
BaharBulut Kubraylmaz50 ben bundan önce 3 tane genel anestezi oldum sırf korktuğum için ama emin ol asla ama asla hiç bse hissetmedm keske dgerlerinide spinal olsaymışım bebeğimi ilk gören ben olacaktım
BaharBulut ZeEr_09 gaz sıkıntı olmadı baş agrısı malesefki bende oldu ve hala devam ediyor yatınca agrı yok ayaga kalkınca bebeğimi emzrmeye kalknca oturunca başlıyor malesef
BaharBulut Melekkaplan19 beni çarşamba sabahı aradılar yarın saat 8de ameliyatınz var ddler buqün testler için hastnye gelin ddler ve gttk testler yapıldı evime geldim dger gün sabah 7de gttim hastnye 1 saat sonrada doğuma girdim
BaharBulut Minigim24 kesinlikle spinal cok korkak biriyim cok spinal hikayeleri okudum cok korktum ama inanki asla anlattıkları gbi deil
ZeEr_09 BaharBulut benim dogumda yakin en gec 2 hafta var heo spinal olmayi istiyorum ama cevredekiler normal dogum diye soyleniyorlar konuscam doktorla spinal olmak icin
BaharBulut ZeEr_09 ilk gebelikse tabiki normali deneyin ama sezeryana zorunlu derlerse kesinlkle spinal olun
Melekkaplan19 BaharBulut bende cumartesi günü tahlilleri vercem korana testi vercem salı günü ameliyata gircem
Yasecer BaharBulut hayırlı olsun allah sağlıklı ömürler versin sizce genel anestezimi iyi spinalmi genelde hemen kendimize gelip nasıl emziriyoruz bebişi sütten geçmiyo dimi anestezi
BaharBulut Yasecer genelde 3 4 saat kendne gelemiyosun cnm hemşireler emzrmş ben hatrlamıyorm kendine geldgn anda agrıların başlıyor ama spinalde belden uyuştrdgu için agrılarım hemen başlamadı ben emzirdm bebeğimi