momysss 35+5 olcaz bir buçuk saat sonra 😂 2 defa nst’ye girdim, benim bebiş çok aşağıda duruyor erken dogum riskim vardı o yüzden erken basladık nst’lere. 32’de gitmiştim kontrole, 35’te tekrar çağırdı doktorum. Bundan sonra her hafta çağıracağım dedi, iki gün sonra tekrar kontrolüm var. Eşyalar yıkandı ütülendi yerleştirildi, hastane çantam ufak tefek eksikler dısında hazır. Kızımı bekliyorum artık geri sayım basladı, saglıkla, zamanında gelsin inşallah 🙏🏼💜