momysss erken doğum riski yüzünden 26 haftadan beri nst ye bağlanıyorum. 35+1 de gitmiştim 2.550 gram olmuştu kızım, 36 haftalığım şimdi. Sezaryen olacağım için artık her hafta gel dedi, bebeğin hareketleri de azaldı zaten biraz. 38+0 gibi doğuma almasını isteyeceğim yani bi 15 günüm kadar kaldı